Remarketing

Twijfelende, potentiële klanten over de streep trekken

Websitebezoekers die zonder het uitvoeren van een actie, je website of webshop weer verlaten, hebben soms net wat meer overtuiging nodig. Met remarketing (ook wel retargeting genoemd) herinner je die twijfelende bezoekers nogmaals aan jouw producten en/of diensten. Hiermee haal je ze vaak toch nog over om terug te komen naar je website/webshop en alsnog te kopen.

Remarketing is dus een effectieve methode om afhakers opnieuw naar je website te krijgen en ze alsnog te triggeren om een actie te laten ondernemen. Remarketing specialist 2Bfound helpt jou graag bij het opzetten en onderhouden van een effectieve campagne via zowel Facebook, LinkedIn als Google Ads!

Waarom remarketing?
Remarketing is het opnieuw benaderen van je websitebezoekers met dynamische advertenties. Met deze dynamische advertenties wordt het mogelijk dat je producten en/of diensten toont die de bezoeker heeft bekeken op jouw website, maar niet heeft gekocht. Hierbij kan je denken aan bijvoorbeeld een pre-roll video op YouTube waarin jij je product/dienst nogmaals onder de aandacht brengt bij een ‘oude’ websitebezoeker.

De voordelen van remarketing
  • Je product of dienst komt normaals onder de aandacht bij een potentiële klant
  • Relatief goedkoop in vergelijking met reguliere advertentie-mogelijkheden
  • Alleen bezoekers die nog geen aankoop hebben gedaan, worden opnieuw benaderd
  • Bezoekers die juist wel een aankoop hebben verricht, kun je eventueel benaderen met aanverwante producten
Remarketing mogelijkheden
fdfd

Roadmap

Strategie bepalen
In overleg bepalen we welke klanten we opnieuw gaan targeten. Wil je al je websitebezoekers bereiken, of alleen wanneer ze een bepaalde actie hebben uitgevoerd? Alles is mogelijk.

Implementatie
We ondersteunen je bij het plaatsen van de juiste tags op de site. Ook zorgen we dat de juiste remarketinglijsten worden aangemaakt en gevuld.

Campagne opzetten
De campagne wordt opgezet door een gecertificeerde specialist.

Optimaliseren en rapporteren
De campagne wordt doorlopend gemonitord en bijgestuurd door jouw contactpersoon. Elke maand ontvang je een heldere rapportage van de voortgang.

Diensten online adverteren

Google Ads

Zoekmachine adverteren met Google AdWords, ook wel SEA genoemd, is een snelle manier om direct bovenaan de zoekresultaten in Google te komen. Google toont je advertentie bij relevante zoekopdrachten van potentiële klanten.


LEES MEER

Remarketing

Mensen die je website bezoeken maar zonder iets te doen weer weggaan, hebben soms net iets meer overtuiging nodig. Met remarketing kun je twijfelende bezoekers later nog eens herinneren. Zo haal je ze vaak alsnog over om terug te komen en te kopen.

LEES MEER

Google Shopping

Google Shopping is de prijsvergelijker van Google voor webshops. Shopping resultaten komen naar boven in de zoekresultaten wanneer iemand naar producten zoekt. Met behulp van een automatische productfeed worden alle producten uit je webshop dagelijks doorgegeven aan Google.

LEES MEER

Social media Advertising

Adverteren op social media is zowel interessant voor B2B- als B2C-bedrijven. De afgelopen jaren hebben er veel ontwikkelingen plaatsgevonden op social advertising vlak. Social media adverteren gaat beter dan ooit en is daarom ook voor jou een uitgelezen kans!


LEES MEER

Heb je een vraag? Laat het ons weten...

Naam

Email

Bericht