16 november1 minuten leestijd
16 november1 minuten leestijd
Informatie op je website markeren met structured data zorgt voor een duidelijke en een goed te interpreteren website. Zowel voor Google als je bezoeker. Structured data helpt Google om bepaalde onderdelen van je website beter te begrijpen en zorgt voor meer exposure in de zoekresultaten. Goed gebruik van structured data kan dus zorgen voor meer bezoekers en dat bezoekers tevredener zijn over je website als geheel.

Benieuwd wat structured data precies inhoudt en hoe je het vanmiddag nog kunt toepassen? In dit artikel deel ik alle voordelen van structured data en lees je precies hoe je aan de slag kunt om in de “rich results” van Google te verschijnen.

Wat houdt structured data precies in?
Structured data is een methode om informatie op je website inzichtelijker te maken. Met structured data kan bepaalde informatie worden voorzien van extra markup. Deze extra markup vertelt Google precies waar de gemarkeerde informatie over gaat zodat Google deze informatie op een gedetailleerde manier kan weergeven in de resultaten.

Lees het hele artikel op Webanalisten.nl
Nog meer kennis op doen
  • 16 november1 minuten leestijd
    Voice search. Zorg dan voor structured data
  • 02 januari5 minuten leestijd
    Wat is Duckduckgo en wat moet ik er mee
  • 16 november1 minuten leestijd
    Hoe optimaliseer je e-mail voor iedere ontvanger
  • 16 november1 minuten leestijd
    6 redenen waarom je aan seo moet doen
  • 16 november4 minuten leestijd
    Cookies verwijderen
  • 02 januari3 minuten leestijd
    Wat is Social Selling Index en hoe gebruik ik het
© nexxite 2020