16 november1 minuten leestijd
16 november1 minuten leestijd
Informatie op je website markeren met structured data zorgt voor een duidelijke en een goed te interpreteren website. Zowel voor Google als je bezoeker. Structured data helpt Google om bepaalde onderdelen van je website beter te begrijpen en zorgt voor meer exposure in de zoekresultaten. Goed gebruik van structured data kan dus zorgen voor meer bezoekers en dat bezoekers tevredener zijn over je website als geheel.

Benieuwd wat structured data precies inhoudt en hoe je het vanmiddag nog kunt toepassen? In dit artikel deel ik alle voordelen van structured data en lees je precies hoe je aan de slag kunt om in de “rich results” van Google te verschijnen.

Wat houdt structured data precies in?
Structured data is een methode om informatie op je website inzichtelijker te maken. Met structured data kan bepaalde informatie worden voorzien van extra markup. Deze extra markup vertelt Google precies waar de gemarkeerde informatie over gaat zodat Google deze informatie op een gedetailleerde manier kan weergeven in de resultaten.

Lees het hele artikel op Webanalisten.nl
Nog meer kennis op doen
  • 16 november3 minuten leestijd
    Renderforest, gratis online videomaker
  • 16 november2 minuten leestijd
    Wat is Lorem ipsum en waar komt het vandaan
  • 16 november2 minuten leestijd
    Wat is mijn IP adres
  • 16 november1 minuten leestijd
    De belangrijkste dos en donts voor jouw e-mail nieuwsbrief
  • 16 januari10 minuten leestijd
    De beste google SEO tips 2019
  • 16 november1 minuten leestijd
    Ondernemingen laten wel heel veel SEO-kansen liggen
© nexxite 2020