16 november1 minuten leestijd
16 november1 minuten leestijd
Met de opkomst van voice search en de digital assistent is er ook via deze wegen behoefte aan een rijkere weergave van de zoekresultaten. Maar wat kan de Google Assistent op basis van structured data? Een antwoord op de vraag: is de nieuwe vorm van structured data voor voice search interessant?

Voor zover we kunnen zien heeft Google structured data markup tot nu toe alleen gebruikt voor het weergeven van zogenaamde rich snippets, later omgedoopt tot rich cards. Dit zijn visueel uitgebreide zoekresultaten als review sterren en receptkaarten.

Lees het hele artikel op emerce.nl
  • 02 januari3 minuten leestijd
    Wat is vimeo
    Als je tegenwoordig een video wilt uploaden of bekijken, doe je dat waarschijnlijk via YouTube. De grote toename van advertenties en de soms aanstootgevende commentaren onder filmpjes, zorgen echter voor kritiek op dit platform.
  • 16 november10 minuten leestijd
    200 rankingfactoren van Google in 2019
  • 21 augustus10 minuten leestijd
    De 11 BESTE Broken Link Checker Tools voor jouw website
    Gebroken links zijn de links die een 404-foutmelding tonen.
  • 16 november1 minuten leestijd
    6 redenen waarom je aan seo moet doen
    Met alle updates die Google en andere grote internetbedrijven doorvoeren, is het haast niet voor te stellen dat online marketeers niet continu bezig zijn met SEO. Hiermee bedoel ik niet alleen het optimaliseren van content, maar ook het optimaliseren van de totale gebruikerservaring van je website. Twijfel jij nog over de toegevoegde waarde van SEO? Check dan deze 6 redenen waarom je vandaag nog serieus met SEO aan de slag moet gaan!
  • 21 november4 minuten leestijd
    Moet ik mijn bedrijfsnaam in het title-tag van mijn pagina plaatsen
    Elke afzonderlijke pagina van je website is een gelegenheid om wat informatie te verstrekken die jouw bezoekers helpt te kopen en voor zoekmachines om te weten waar het over gaat.
  • 16 november1 minuten leestijd
    Klaar voor Mobile-First Index van Google
    Google stelt de organische zoekresultaten nu nog samen op basis van de desktop-variant van websites. Met mobile-first indexing zal Google binnenkort de mobiele variant van websites gaan gebruiken voor het opstellen van de zoekresultaten.