16 november1 minuten leestijd
16 november1 minuten leestijd
Wat gaat voice doen voor search en wie wordt de grootste platformleverancier?, vraagt Casper Scheffer van PwC. Als voice verschuiving oplevert in search heeft dat enorme impact.

Scheffer werpt hiermee een blik vooruit op de toekomst van mediagebruik in Nederlandse huishoudens en daarbuiten. Nu gaat het meeste mediabudget van bedrijven naar internetreclame en hebben ze nog veel potentieel met gaming, muziek en video. Op het moment dat voice een dominante interface is en daar nieuwe diensten op ontstaan, kan het hele ecosysteem weer verschuiven als nieuwe partijen de markt weer ontwrichten.

Lees het hele artikel op emerce.nl
  • 16 november4 minuten leestijd
    Hoe werkt tumblr eigenlijk
    tumblr is een sociaal netwerk en een blog-platform. Als u zich registreert als een gebruiker bij tumblr, ontvangt u automatisch uw eigen blog,
  • 16 november10 minuten leestijd
    200 rankingfactoren van Google in 2019
  • 16 november2 minuten leestijd
    Wat is Lorem ipsum en waar komt het vandaan
    Iedereen heeft ergens "Lorem ipsum" gelezen of zelfs gebruikt. Maar waar komt de uitdrukking precies vandaan en wat zou het betekenen?
  • 08 februari6 minuten leestijd
    10 populaire bedrijven met een Progressive Web App
    76% meer conversies, 30% snelheidsverbetering, 88% prestatieverbetering, vijf keer lager gegevensgebruik en 23% toename van het aantal mobiele zoekopdrachten
  • 21 november2 minuten leestijd
    Vraag over dubbele content - SEO
    Duplicate content. Het komt geregeld, maar hoe ga je hier dan me om. Maak de juiste keuzen voor je SEO.
  • 16 november1 minuten leestijd
    Hoe optimaliseer je e-mail voor iedere ontvanger
    E-mailmarketing is nog altijd een van de betere kanalen als het gaat om return on investment. Volgens John Thies van Email on Acid levert iedere dollar uitgegeven aan e-mailmarketing 40 dollar op.