10 augustus5 minuten leestijd
10 augustus5 minuten leestijd
Microsoft gaat zijn klassieke Edge browser en de nog oudere Internet Explorer 11 niet langer ondersteunen na 9 maart 2021. De browser die oorspronkelijk met Windows 10 werd verscheept wordt dus officieel afgedankt.

IE 11 wordt al vanaf 30 november niet meer ondersteund.

Met versie 20H2 van Windows dit najaar wordt officieel de Chromium Edge browser uitgerold, die nu al is te installeren.

Chromium Edge verstopt na installatie de klassieke Edge. Wie dat niet wil, kan de installatie met wat tweaks in het register nu nog blokkeren. Of dat straks ook lukt is de vraag.
  • 16 januari10 minuten leestijd
    De beste google SEO tips 2019
    We hebben onlangs 1 miljoen zoekresultaten van Google geanalyseerd om de vraag te beantwoorden: Welke factoren spelen een belangrijke rol bij het behalen van hoge posities in Google. We hebben gekeken naar inhoud. We hebben gekeken naar backlinks. En we hebben zelfs gekeken naar de snelheid van de site.
  • 16 november1 minuten leestijd
    6 eenvoudige technieken om de conversie van je website te boosten
    Zes supereenvoudige technieken leiden direct tot meer conversie van de website. En het leuke: iedereen kan ze toepassen.
  • 22 april1 minuten leestijd
    JSON-LD gestructureerde gegevens en welke Google gebruikt
    Is het mogelijk om gestructureerde JSON-gegevens onder in plaats van de? Het lijkt goed te werken voor veel websites.
  • 02 januari3 minuten leestijd
    Wat is vimeo
    Als je tegenwoordig een video wilt uploaden of bekijken, doe je dat waarschijnlijk via YouTube. De grote toename van advertenties en de soms aanstootgevende commentaren onder filmpjes, zorgen echter voor kritiek op dit platform.
  • 29 april10 minuten leestijd
    Hoe u uw crawlbudget kunt optimaliseren
    Google crawlt niet altijd elke pagina op een site onmiddellijk. Soms kan het zelfs weken duren. Dit kan uw SEO-inspanningen in de weg staan.
  • 16 november1 minuten leestijd
    Hoe optimaliseer je e-mail voor iedere ontvanger
    E-mailmarketing is nog altijd een van de betere kanalen als het gaat om return on investment. Volgens John Thies van Email on Acid levert iedere dollar uitgegeven aan e-mailmarketing 40 dollar op.