16 november1 minuten leestijd
16 november1 minuten leestijd
E-mailmarketing is nog altijd een van de betere kanalen als het gaat om return on investment. Volgens John Thies van Email on Acid levert iedere dollar uitgegeven aan e-mailmarketing 40 dollar op. The Radicati Group (pdf) verwacht dat tegen het einde van 2018 het wereldwijde mobiele e-mailgebruik de 2,2 miljard gebruikers zal overschrijden. Abonnees die zich inschrijven voor de nieuwsbrief zijn geïnteresseerd in wat de organisatie te bieden heeft. Het is daarom belangrijk dat de verzonden e-mail bij de ontvanger in de inbox terechtkomt en dat de e-mail daarnaast goed te lezen is voor de ontvanger, ongeacht het apparaat. Maar hoe doe je dat?

Tijdens de DDMA Email Summit deelt John Thies tijdens zijn presentatie enkele tips hoe je e-mail optimaliseert voor iedere ontvanger. De Email Summit is een jaarlijks evenement voor e-mailspecialisten georganiseerd door de DDMA.


Lees het hele artikel op frankwatching.nl

 

  • 29 april10 minuten leestijd
    Hoe u uw crawlbudget kunt optimaliseren
    Google crawlt niet altijd elke pagina op een site onmiddellijk. Soms kan het zelfs weken duren. Dit kan uw SEO-inspanningen in de weg staan.
  • 16 november1 minuten leestijd
    Word beter gevonden op Google met Structured Data
    Informatie op je website markeren met structured data zorgt voor een duidelijke en een goed te interpreteren website. Zowel voor Google als je bezoeker. Structured data helpt Google om zaken beter te begrijpen.
  • 21 november4 minuten leestijd
    Moet ik mijn bedrijfsnaam in het title-tag van mijn pagina plaatsen
    Elke afzonderlijke pagina van je website is een gelegenheid om wat informatie te verstrekken die jouw bezoekers helpt te kopen en voor zoekmachines om te weten waar het over gaat.
  • 16 november1 minuten leestijd
    Het ultieme overzicht van alle socialmedia-afmetingen voor 2018
    Het bijhouden van alle socialmedia-accounts is voor sommige ondernemers en marketeers een hele klus. Twitter, Facebook, LinkedIn of Instagram, bij ieder platform moet je met een aantal zaken rekening houden.
  • 16 november5 minuten leestijd
    Webportaal - Wat kun je er mee
    Een webportaal is een speciaal ontworpen website die vaak dient als enig toegangspunt voor informatie. Het kan ook worden beschouwd als een bibliotheek met gepersonaliseerde en gecategoriseerde inhoud. Een webportaal helpt bij het zoeken in navigatie, personalisatie, notificatie en informatie-integratie en biedt vaak functies als taakbeheer, samenwerking en bedrijfsintelligentie en applicatie-integratie.
  • 01 januari1 minuten leestijd
    DNS instellingen voor mail