Hoe optimaliseer je e-mail voor iedere ontvanger
16 november1 minuten leestijd
Hoe optimaliseer je e-mail voor iedere ontvanger
16 november1 minuten leestijd
E-mailmarketing is nog altijd een van de betere kanalen als het gaat om return on investment. Volgens John Thies van Email on Acid levert iedere dollar uitgegeven aan e-mailmarketing 40 dollar op. The Radicati Group (pdf) verwacht dat tegen het einde van 2018 het wereldwijde mobiele e-mailgebruik de 2,2 miljard gebruikers zal overschrijden. Abonnees die zich inschrijven voor de nieuwsbrief zijn geïnteresseerd in wat de organisatie te bieden heeft. Het is daarom belangrijk dat de verzonden e-mail bij de ontvanger in de inbox terechtkomt en dat de e-mail daarnaast goed te lezen is voor de ontvanger, ongeacht het apparaat. Maar hoe doe je dat?

Tijdens de DDMA Email Summit deelt John Thies tijdens zijn presentatie enkele tips hoe je e-mail optimaliseert voor iedere ontvanger. De Email Summit is een jaarlijks evenement voor e-mailspecialisten georganiseerd door de DDMA.


Lees het hele artikel op frankwatching.nl

 

Nog meer kennis op doen
  • 16 november5 minuten leestijd
    Webportaal - Wat kun je er mee
  • 16 november4 minuten leestijd
    Hoe werkt tumblr eigenlijk
  • 20 maart5 minuten leestijd
    Hoe moet ik mijn website aanmelden bij google
  • 16 november1 minuten leestijd
    Word beter gevonden op Google met Structured Data
  • 16 november2 minuten leestijd
    SSL-veilige website. Goed geregeld
  • 16 november1 minuten leestijd
    Ondernemingen laten wel heel veel SEO-kansen liggen
© nexxite 2020