16 november1 minuten leestijd
16 november1 minuten leestijd
E-mailmarketing is nog altijd een van de betere kanalen als het gaat om return on investment. Volgens John Thies van Email on Acid levert iedere dollar uitgegeven aan e-mailmarketing 40 dollar op. The Radicati Group (pdf) verwacht dat tegen het einde van 2018 het wereldwijde mobiele e-mailgebruik de 2,2 miljard gebruikers zal overschrijden. Abonnees die zich inschrijven voor de nieuwsbrief zijn geïnteresseerd in wat de organisatie te bieden heeft. Het is daarom belangrijk dat de verzonden e-mail bij de ontvanger in de inbox terechtkomt en dat de e-mail daarnaast goed te lezen is voor de ontvanger, ongeacht het apparaat. Maar hoe doe je dat?

Tijdens de DDMA Email Summit deelt John Thies tijdens zijn presentatie enkele tips hoe je e-mail optimaliseert voor iedere ontvanger. De Email Summit is een jaarlijks evenement voor e-mailspecialisten georganiseerd door de DDMA.


Lees het hele artikel op frankwatching.nl

 

Nog meer kennis op doen
  • 02 januari3 minuten leestijd
    Wat is Social Selling Index en hoe gebruik ik het
  • 16 november2 minuten leestijd
    Wat is mijn IP adres
  • 10 januari2 minuten leestijd
    Waarom je in 2019 een blog moet starten. 6 redenen
  • 16 november1 minuten leestijd
    Voice search. Zorg dan voor structured data
  • 16 november10 minuten leestijd
    200 rankingfactoren van Google in 2019
  • 16 november1 minuten leestijd
    Klaar voor Mobile-First Index van Google
© nexxite 2020