16 november1 minuten leestijd
16 november1 minuten leestijd
E-mailmarketing is nog altijd een van de betere kanalen als het gaat om return on investment. Volgens John Thies van Email on Acid levert iedere dollar uitgegeven aan e-mailmarketing 40 dollar op. The Radicati Group (pdf) verwacht dat tegen het einde van 2018 het wereldwijde mobiele e-mailgebruik de 2,2 miljard gebruikers zal overschrijden. Abonnees die zich inschrijven voor de nieuwsbrief zijn geïnteresseerd in wat de organisatie te bieden heeft. Het is daarom belangrijk dat de verzonden e-mail bij de ontvanger in de inbox terechtkomt en dat de e-mail daarnaast goed te lezen is voor de ontvanger, ongeacht het apparaat. Maar hoe doe je dat?

Tijdens de DDMA Email Summit deelt John Thies tijdens zijn presentatie enkele tips hoe je e-mail optimaliseert voor iedere ontvanger. De Email Summit is een jaarlijks evenement voor e-mailspecialisten georganiseerd door de DDMA.


Lees het hele artikel op frankwatching.nl

 

  • 16 november1 minuten leestijd
    Het ultieme overzicht van alle socialmedia-afmetingen voor 2018
    Het bijhouden van alle socialmedia-accounts is voor sommige ondernemers en marketeers een hele klus. Twitter, Facebook, LinkedIn of Instagram, bij ieder platform moet je met een aantal zaken rekening houden.
  • 16 november3 minuten leestijd
    Renderforest, gratis online videomaker
    De online videomaker Renderforest is echter anders.
  • 16 november1 minuten leestijd
    Wat je moet weten over structured data
    Structured data leeft nog niet, concludeert Brent Meulenberg, maar onder webbouwers proeft hij wel de behoefte aan meer informatie. Daarom een overzicht van de basis van structured data, de voordelen en hoe ermee aan de slag te gaan
  • 20 maart5 minuten leestijd
    Hoe moet ik mijn website aanmelden bij google
    Weten hoe websites en individuele pagina's moeten worden ingediend bij zoekmachines is belangrijk voor SEO.
  • 02 januari3 minuten leestijd
    Wat is Social Selling Index en hoe gebruik ik het
    LinkedIn heeft sinds enige tijd een metric ingesteld genaamd de Social Selling Index, ook wel de SSI.
    Dit is een waarde die aangeeft hoe goed jij bent met Social Selling.
  • 16 november1 minuten leestijd
    Klaar voor Mobile-First Index van Google
    Google stelt de organische zoekresultaten nu nog samen op basis van de desktop-variant van websites. Met mobile-first indexing zal Google binnenkort de mobiele variant van websites gaan gebruiken voor het opstellen van de zoekresultaten.