16 november1 minuten leestijd
16 november1 minuten leestijd
E-mailmarketing is nog altijd een van de betere kanalen als het gaat om return on investment. Volgens John Thies van Email on Acid levert iedere dollar uitgegeven aan e-mailmarketing 40 dollar op. The Radicati Group (pdf) verwacht dat tegen het einde van 2018 het wereldwijde mobiele e-mailgebruik de 2,2 miljard gebruikers zal overschrijden. Abonnees die zich inschrijven voor de nieuwsbrief zijn geïnteresseerd in wat de organisatie te bieden heeft. Het is daarom belangrijk dat de verzonden e-mail bij de ontvanger in de inbox terechtkomt en dat de e-mail daarnaast goed te lezen is voor de ontvanger, ongeacht het apparaat. Maar hoe doe je dat?

Tijdens de DDMA Email Summit deelt John Thies tijdens zijn presentatie enkele tips hoe je e-mail optimaliseert voor iedere ontvanger. De Email Summit is een jaarlijks evenement voor e-mailspecialisten georganiseerd door de DDMA.


Lees het hele artikel op frankwatching.nl

 

  • 15 augustus5 minuten leestijd
    6 redenen waarom Redesigns jouw SEO resetten
    Zoekmachineoptimalisatie (SEO) steunt op drie kernpijlers: de relevantie van de content voor de zoekopdracht van de zoeker, de technische mogelijkheid om die content te crawlen en te indexeren, en de autoriteit die wordt verdiend door backlinks.
  • 16 november4 minuten leestijd
    Hoe werkt tumblr eigenlijk
    tumblr is een sociaal netwerk en een blog-platform. Als u zich registreert als een gebruiker bij tumblr, ontvangt u automatisch uw eigen blog,
  • 20 maart5 minuten leestijd
    Hoe moet ik mijn website aanmelden bij google
    Weten hoe websites en individuele pagina's moeten worden ingediend bij zoekmachines is belangrijk voor SEO.
  • 16 november5 minuten leestijd
    Webportaal - Wat kun je er mee
    Een webportaal is een speciaal ontworpen website die vaak dient als enig toegangspunt voor informatie. Het kan ook worden beschouwd als een bibliotheek met gepersonaliseerde en gecategoriseerde inhoud. Een webportaal helpt bij het zoeken in navigatie, personalisatie, notificatie en informatie-integratie en biedt vaak functies als taakbeheer, samenwerking en bedrijfsintelligentie en applicatie-integratie.
  • 21 november4 minuten leestijd
    Moet ik mijn bedrijfsnaam in het title-tag van mijn pagina plaatsen
    Elke afzonderlijke pagina van je website is een gelegenheid om wat informatie te verstrekken die jouw bezoekers helpt te kopen en voor zoekmachines om te weten waar het over gaat.
  • 16 november1 minuten leestijd
    De belangrijkste dos en donts voor jouw e-mail nieuwsbrief
    Sinds de uitvinding van de e-mail nieuwsbrief, is de plank al talloze keren misgeslagen. Zelfs door gerenommeerde partijen welteverstaan, daarom de de grootste do’s en don’ts voor het creëren van een e-mail nieuwsbrief.