16 november1 minuten leestijd
16 november1 minuten leestijd

Sinds de uitvinding van de e-mail nieuwsbrief, is de plank al talloze keren misgeslagen. Zelfs door gerenommeerde partijen welteverstaan.

Maar hoe vaak we misschien ook hoofdschuddend kunnen denken, “jullie zouden écht beter moeten weten”, het is stiekem ook wel erg vermakelijk. Want eerlijk is eerlijk, van fouten leer je. Of die nu van jezelf of van een ander zijn. En om te voorkomen dat in dit geval de beste stuurlui aan wal staan, ga ik hier de grootste do’s en don’ts voor het creëren van een e-mail nieuwsbrief bespreken.

Lees het hele artikel op Traffic Builders.

  • 02 januari5 minuten leestijd
    Wat is Duckduckgo en wat moet ik er mee
    Duckduckgo is een zoekmachine die zich onderscheidt van zoekmachines zoals Google, Bing en Yahoo, omdat het anoniem zoeken mogelijk maakt. Daarnaast houdt Duckduckgo geen profiel bij van jouw zoekopdrachten, zodat iedereen altijd dezelfde resultaten te zien krijgt.
  • 20 maart5 minuten leestijd
    Hoe moet ik mijn website aanmelden bij google
    Weten hoe websites en individuele pagina's moeten worden ingediend bij zoekmachines is belangrijk voor SEO.
  • 27 april5 minuten leestijd
    13 geweldige gratis Chrome-extensies voor SEO
    Elke SEO-tool is anders. Sommige hebben betere zoekwoordgegevens, andere hebben betere linkgegevens, andere geven betere technische suggesties, met andere woorden, er is geen perfecte tool.
  • 10 januari2 minuten leestijd
    Waarom je in 2019 een blog moet starten. 6 redenen
    Is bloggen goed voor SEO? Het antwoord is ja! Relevante blogs op je website maken een enorm verschil in de manier waarop jouw website zich presenteert in de zoekmachines van Google.
  • 08 februari6 minuten leestijd
    10 populaire bedrijven met een Progressive Web App
    76% meer conversies, 30% snelheidsverbetering, 88% prestatieverbetering, vijf keer lager gegevensgebruik en 23% toename van het aantal mobiele zoekopdrachten
  • 16 november1 minuten leestijd
    Hoe optimaliseer je e-mail voor iedere ontvanger
    E-mailmarketing is nog altijd een van de betere kanalen als het gaat om return on investment. Volgens John Thies van Email on Acid levert iedere dollar uitgegeven aan e-mailmarketing 40 dollar op.