16 november1 minuten leestijd
16 november1 minuten leestijd

Sinds de uitvinding van de e-mail nieuwsbrief, is de plank al talloze keren misgeslagen. Zelfs door gerenommeerde partijen welteverstaan.

Maar hoe vaak we misschien ook hoofdschuddend kunnen denken, “jullie zouden écht beter moeten weten”, het is stiekem ook wel erg vermakelijk. Want eerlijk is eerlijk, van fouten leer je. Of die nu van jezelf of van een ander zijn. En om te voorkomen dat in dit geval de beste stuurlui aan wal staan, ga ik hier de grootste do’s en don’ts voor het creëren van een e-mail nieuwsbrief bespreken.

Lees het hele artikel op Traffic Builders.

  • 24 april5 minuten leestijd
    10 onwaarheden voor linkbuilding die u moet negeren
    Hoewel linkbuilding al meer dan een decennium een ​​vak is, is het duidelijk dat er nog steeds een enorme verwarring bestaat.
  • 16 november1 minuten leestijd
    6 eenvoudige technieken om de conversie van je website te boosten
    Zes supereenvoudige technieken leiden direct tot meer conversie van de website. En het leuke: iedereen kan ze toepassen.
  • 14 februari4 minuten leestijd
    Waarom je een Progressive Web App moet hebben
    Zijn Progressive Web Apps (of kortweg PWA) de toekomst van webontwikkeling? Hun belangrijkste verkoopargument is een soepele uitvoering op elk apparaat en de technologie die is gebaseerd op het idee om de webbrowser als een besturingssysteem te behandelen.
  • 16 november4 minuten leestijd
    Hoe werkt tumblr eigenlijk
    tumblr is een sociaal netwerk en een blog-platform. Als u zich registreert als een gebruiker bij tumblr, ontvangt u automatisch uw eigen blog,
  • 16 november2 minuten leestijd
    Wat is Lorem ipsum en waar komt het vandaan
    Iedereen heeft ergens "Lorem ipsum" gelezen of zelfs gebruikt. Maar waar komt de uitdrukking precies vandaan en wat zou het betekenen?
  • 03 januari7 minuten leestijd
    10 webdesign trends voor 2019
    Hier zijn de voorspellingen voor de webtrends verzameld voor 2019, maar dit is zeker niet het laatste woord over creatieve innovatie. Want als er iets is dat we zeker kunnen zeggen over 2019, is het de laatste oproep voor ontwerpers om hun stempel op het decennium te drukken.