16 november1 minuten leestijd
16 november1 minuten leestijd

Sinds de uitvinding van de e-mail nieuwsbrief, is de plank al talloze keren misgeslagen. Zelfs door gerenommeerde partijen welteverstaan.

Maar hoe vaak we misschien ook hoofdschuddend kunnen denken, “jullie zouden écht beter moeten weten”, het is stiekem ook wel erg vermakelijk. Want eerlijk is eerlijk, van fouten leer je. Of die nu van jezelf of van een ander zijn. En om te voorkomen dat in dit geval de beste stuurlui aan wal staan, ga ik hier de grootste do’s en don’ts voor het creëren van een e-mail nieuwsbrief bespreken.

Lees het hele artikel op Traffic Builders.

  • 02 januari3 minuten leestijd
    Wat is Social Selling Index en hoe gebruik ik het
    LinkedIn heeft sinds enige tijd een metric ingesteld genaamd de Social Selling Index, ook wel de SSI.
    Dit is een waarde die aangeeft hoe goed jij bent met Social Selling.
  • 16 november3 minuten leestijd
    Renderforest, gratis online videomaker
    De online videomaker Renderforest is echter anders.
  • 22 april1 minuten leestijd
    JSON-LD gestructureerde gegevens en welke Google gebruikt
    Is het mogelijk om gestructureerde JSON-gegevens onder in plaats van de? Het lijkt goed te werken voor veel websites.
  • 16 november1 minuten leestijd
    Voice kan searchmarkt ontwrichten
    Wat gaat voice doen voor search en wie wordt de grootste platformleverancier?”, vraagt Casper Scheffer van PwC. Als voice verschuiving oplevert in search heeft dat enorme impact.
  • 16 november1 minuten leestijd
    Ondernemingen laten wel heel veel SEO-kansen liggen
    Niet elke bakker op de hoek hoeft evenveel van online marketing te weten als een CoolBlue of Bol.com. Maar het mkb in Nederland lijkt volgens recent onderzoek wel erg veel online kansen te laten liggen.
  • 16 november1 minuten leestijd
    Word beter gevonden op Google met Structured Data
    Informatie op je website markeren met structured data zorgt voor een duidelijke en een goed te interpreteren website. Zowel voor Google als je bezoeker. Structured data helpt Google om zaken beter te begrijpen.