16 november1 minuten leestijd
16 november1 minuten leestijd

Sinds de uitvinding van de e-mail nieuwsbrief, is de plank al talloze keren misgeslagen. Zelfs door gerenommeerde partijen welteverstaan.

Maar hoe vaak we misschien ook hoofdschuddend kunnen denken, “jullie zouden écht beter moeten weten”, het is stiekem ook wel erg vermakelijk. Want eerlijk is eerlijk, van fouten leer je. Of die nu van jezelf of van een ander zijn. En om te voorkomen dat in dit geval de beste stuurlui aan wal staan, ga ik hier de grootste do’s en don’ts voor het creëren van een e-mail nieuwsbrief bespreken.

Lees het hele artikel op Traffic Builders.

  • 02 april10 minuten leestijd
    50 manieren om SEO op de pagina te verbeteren in 2020
    De grootste rankingfactoren die de zoekresultaten domineren, zijn de inhoud die u publiceert en de kwaliteit van de backlinks die naar uw website verwijzen.
  • 16 november2 minuten leestijd
    Wat is Lorem ipsum en waar komt het vandaan
    Iedereen heeft ergens "Lorem ipsum" gelezen of zelfs gebruikt. Maar waar komt de uitdrukking precies vandaan en wat zou het betekenen?
  • 27 april5 minuten leestijd
    13 geweldige gratis Chrome-extensies voor SEO
    Elke SEO-tool is anders. Sommige hebben betere zoekwoordgegevens, andere hebben betere linkgegevens, andere geven betere technische suggesties, met andere woorden, er is geen perfecte tool.
  • 02 januari3 minuten leestijd
    Wat is Social Selling Index en hoe gebruik ik het
    LinkedIn heeft sinds enige tijd een metric ingesteld genaamd de Social Selling Index, ook wel de SSI.
    Dit is een waarde die aangeeft hoe goed jij bent met Social Selling.
  • 16 november2 minuten leestijd
    Wat is mijn IP adres
    Zoek uw eigen IP adres op. Dit adres is statisch of dynamisch, afhankelijk van uw internetprovider. Een statisch IP adres blijft continu hetzelfde, terwijl een dynamisch IP adres regelmatig verandert.
  • 15 augustus5 minuten leestijd
    6 redenen waarom Redesigns jouw SEO resetten
    Zoekmachineoptimalisatie (SEO) steunt op drie kernpijlers: de relevantie van de content voor de zoekopdracht van de zoeker, de technische mogelijkheid om die content te crawlen en te indexeren, en de autoriteit die wordt verdiend door backlinks.