16 november1 minuten leestijd
16 november1 minuten leestijd
Net als je huis heeft een website af en toe een voorjaarsschoonmaak nodig. De vakantie is vaak het moment van het jaar om eens de zolder in te duiken, en alles grondig uit te pluizen. Van fotoboeken tot kleren en kinderspeelgoed: alles wat we niet meer gebruiken kan weg. Of toch niet helemaal?

Als het erop aankomt zijn we vaak namelijk beter in het reorganiseren van onze rommel dan in het daadwerkelijk weggooien ervan. Maar toch draagt het ordenen van onze spullen bij aan een opgeruimd gevoel. De berg spullen die je had is weer gestructureerd, en wat eerst chaos was geeft nu rust.

Van chaos naar orde op je site
Ook online hebben orde en chaos duidelijke effecten op het gedrag van je website bezoekers. Maar hoe verhoog je de gebruikservaring, zonder de hoeveelheid informatie op de website te verminderen?


Lees het hele artikel op emerce.nl
  • 21 november4 minuten leestijd
    Moet ik mijn bedrijfsnaam in het title-tag van mijn pagina plaatsen
    Elke afzonderlijke pagina van je website is een gelegenheid om wat informatie te verstrekken die jouw bezoekers helpt te kopen en voor zoekmachines om te weten waar het over gaat.
  • 02 januari4 minuten leestijd
    Video marketing wat is dat
    Met video marketing worden video’s en animaties ingezet als online commercials. Vaak met lagere kosten en een groter bereik dan met traditionele marketing. Met video marketing wordt gebruik gemaakt van bewezen internetmarketing technieken zoals SEO en SEA. Deze worden toegepast op de door ons gemaakte video.
  • 16 november1 minuten leestijd
    Hoe optimaliseer je e-mail voor iedere ontvanger
    E-mailmarketing is nog altijd een van de betere kanalen als het gaat om return on investment. Volgens John Thies van Email on Acid levert iedere dollar uitgegeven aan e-mailmarketing 40 dollar op.
  • 10 januari2 minuten leestijd
    Waarom je in 2019 een blog moet starten. 6 redenen
    Is bloggen goed voor SEO? Het antwoord is ja! Relevante blogs op je website maken een enorm verschil in de manier waarop jouw website zich presenteert in de zoekmachines van Google.
  • 15 augustus5 minuten leestijd
    6 redenen waarom Redesigns jouw SEO resetten
    Zoekmachineoptimalisatie (SEO) steunt op drie kernpijlers: de relevantie van de content voor de zoekopdracht van de zoeker, de technische mogelijkheid om die content te crawlen en te indexeren, en de autoriteit die wordt verdiend door backlinks.
  • 08 februari6 minuten leestijd
    10 populaire bedrijven met een Progressive Web App
    76% meer conversies, 30% snelheidsverbetering, 88% prestatieverbetering, vijf keer lager gegevensgebruik en 23% toename van het aantal mobiele zoekopdrachten