16 november1 minuten leestijd
16 november1 minuten leestijd
Net als je huis heeft een website af en toe een voorjaarsschoonmaak nodig. De vakantie is vaak het moment van het jaar om eens de zolder in te duiken, en alles grondig uit te pluizen. Van fotoboeken tot kleren en kinderspeelgoed: alles wat we niet meer gebruiken kan weg. Of toch niet helemaal?

Als het erop aankomt zijn we vaak namelijk beter in het reorganiseren van onze rommel dan in het daadwerkelijk weggooien ervan. Maar toch draagt het ordenen van onze spullen bij aan een opgeruimd gevoel. De berg spullen die je had is weer gestructureerd, en wat eerst chaos was geeft nu rust.

Van chaos naar orde op je site
Ook online hebben orde en chaos duidelijke effecten op het gedrag van je website bezoekers. Maar hoe verhoog je de gebruikservaring, zonder de hoeveelheid informatie op de website te verminderen?


Lees het hele artikel op emerce.nl
  • 16 november1 minuten leestijd
    Word beter gevonden op Google met Structured Data
    Informatie op je website markeren met structured data zorgt voor een duidelijke en een goed te interpreteren website. Zowel voor Google als je bezoeker. Structured data helpt Google om zaken beter te begrijpen.
  • 24 april5 minuten leestijd
    10 onwaarheden voor linkbuilding die u moet negeren
    Hoewel linkbuilding al meer dan een decennium een ​​vak is, is het duidelijk dat er nog steeds een enorme verwarring bestaat.
  • 22 april1 minuten leestijd
    JSON-LD gestructureerde gegevens en welke Google gebruikt
    Is het mogelijk om gestructureerde JSON-gegevens onder in plaats van de? Het lijkt goed te werken voor veel websites.
  • 20 april10 minuten leestijd
    9 effectieve backlinking-strategieën voor 2020
    Linkbuilding is een essentieel onderdeel van het opbouwen van het concurrentievermogen van uw website. De kwaliteit van de links die u maakt, overtreft altijd de kwantiteit.
  • 16 november1 minuten leestijd
    6 eenvoudige technieken om de conversie van je website te boosten
    Zes supereenvoudige technieken leiden direct tot meer conversie van de website. En het leuke: iedereen kan ze toepassen.
  • 16 november1 minuten leestijd
    6 redenen waarom je aan seo moet doen
    Met alle updates die Google en andere grote internetbedrijven doorvoeren, is het haast niet voor te stellen dat online marketeers niet continu bezig zijn met SEO. Hiermee bedoel ik niet alleen het optimaliseren van content, maar ook het optimaliseren van de totale gebruikerservaring van je website. Twijfel jij nog over de toegevoegde waarde van SEO? Check dan deze 6 redenen waarom je vandaag nog serieus met SEO aan de slag moet gaan!