29 maart1 minuten leestijd
29 maart1 minuten leestijd
Vanaf Chrome versie 90 gebruikt de adresbalk van Chrome standaard https: // , waardoor de privacy wordt verbeterd en zelfs de laadsnelheid wordt verbeterd voor gebruikers die websites bezoeken die HTTPS ondersteunen. Chrome-gebruikers die naar websites navigeren door handmatig een URL te typen, bevatten vaak geen "http: //" of "https: //". Gebruikers typen bijvoorbeeld vaak "voorbeeld.com" in plaats van "https://voorbeeld.com" in de adresbalk. Als het in dit geval het eerste bezoek van een gebruiker aan een website was, koos Chrome eerder http: // als het standaardprotocol.

Dit was in het verleden een praktische standaard, toen een groot deel van het internet geen HTTPS ondersteunde. Chrome zal nu standaard HTTPS gebruiken voor de meeste getypte navigaties die geen protocol specificeren. Deze wijziging is niet alleen een duidelijke verbetering van de beveiliging en privacy, maar verbetert ook de initiële laadsnelheid van sites die HTTPS ondersteunen, aangezien Chrome rechtstreeks verbinding maakt met het HTTPS-eindpunt zonder omgeleid te hoeven worden van http: // naar https: //
  • 27 april5 minuten leestijd
    13 geweldige gratis Chrome-extensies voor SEO
    Elke SEO-tool is anders. Sommige hebben betere zoekwoordgegevens, andere hebben betere linkgegevens, andere geven betere technische suggesties, met andere woorden, er is geen perfecte tool.
  • 16 november1 minuten leestijd
    Wat je moet weten over structured data
    Structured data leeft nog niet, concludeert Brent Meulenberg, maar onder webbouwers proeft hij wel de behoefte aan meer informatie. Daarom een overzicht van de basis van structured data, de voordelen en hoe ermee aan de slag te gaan
  • 16 november1 minuten leestijd
    De belangrijkste dos en donts voor jouw e-mail nieuwsbrief
    Sinds de uitvinding van de e-mail nieuwsbrief, is de plank al talloze keren misgeslagen. Zelfs door gerenommeerde partijen welteverstaan, daarom de de grootste do’s en don’ts voor het creëren van een e-mail nieuwsbrief.
  • 16 november1 minuten leestijd
    Hoe optimaliseer je e-mail voor iedere ontvanger
    E-mailmarketing is nog altijd een van de betere kanalen als het gaat om return on investment. Volgens John Thies van Email on Acid levert iedere dollar uitgegeven aan e-mailmarketing 40 dollar op.
  • 02 april10 minuten leestijd
    50 manieren om SEO op de pagina te verbeteren in 2020
    De grootste rankingfactoren die de zoekresultaten domineren, zijn de inhoud die u publiceert en de kwaliteit van de backlinks die naar uw website verwijzen.
  • 08 februari6 minuten leestijd
    10 populaire bedrijven met een Progressive Web App
    76% meer conversies, 30% snelheidsverbetering, 88% prestatieverbetering, vijf keer lager gegevensgebruik en 23% toename van het aantal mobiele zoekopdrachten