16 november1 minuten leestijd
16 november1 minuten leestijd
Met alle updates die Google en andere grote internetbedrijven doorvoeren, is het haast niet voor te stellen dat online marketeers niet continu bezig zijn met SEO. Hiermee bedoel ik niet alleen het optimaliseren van content, maar ook het optimaliseren van de totale gebruikerservaring van je website. Twijfel jij nog over de toegevoegde waarde van SEO? Check dan deze 6 redenen waarom je vandaag nog serieus met SEO aan de slag moet gaan!
  1. Voor bezoekers van je website
  2. Voor zoekmachines als Google
  3. Om je traffic te verhogen
  4. Voor sales
  5. Om je site up-to-date te houden
  6. Om je concurrenten voor te blijven

Lees het hele artikel op dutchcowboys.nl
  • 16 november4 minuten leestijd
    Hoe werkt tumblr eigenlijk
    tumblr is een sociaal netwerk en een blog-platform. Als u zich registreert als een gebruiker bij tumblr, ontvangt u automatisch uw eigen blog,
  • 03 januari7 minuten leestijd
    10 webdesign trends voor 2019
    Hier zijn de voorspellingen voor de webtrends verzameld voor 2019, maar dit is zeker niet het laatste woord over creatieve innovatie. Want als er iets is dat we zeker kunnen zeggen over 2019, is het de laatste oproep voor ontwerpers om hun stempel op het decennium te drukken.
  • 16 november2 minuten leestijd
    Wat is Lorem ipsum en waar komt het vandaan
    Iedereen heeft ergens "Lorem ipsum" gelezen of zelfs gebruikt. Maar waar komt de uitdrukking precies vandaan en wat zou het betekenen?
  • 16 november2 minuten leestijd
    Wat is mijn IP adres
    Zoek uw eigen IP adres op. Dit adres is statisch of dynamisch, afhankelijk van uw internetprovider. Een statisch IP adres blijft continu hetzelfde, terwijl een dynamisch IP adres regelmatig verandert.
  • 24 april5 minuten leestijd
    10 onwaarheden voor linkbuilding die u moet negeren
    Hoewel linkbuilding al meer dan een decennium een ​​vak is, is het duidelijk dat er nog steeds een enorme verwarring bestaat.
  • 15 augustus5 minuten leestijd
    6 redenen waarom Redesigns jouw SEO resetten
    Zoekmachineoptimalisatie (SEO) steunt op drie kernpijlers: de relevantie van de content voor de zoekopdracht van de zoeker, de technische mogelijkheid om die content te crawlen en te indexeren, en de autoriteit die wordt verdiend door backlinks.