16 november1 minuten leestijd
16 november1 minuten leestijd
Met alle updates die Google en andere grote internetbedrijven doorvoeren, is het haast niet voor te stellen dat online marketeers niet continu bezig zijn met SEO. Hiermee bedoel ik niet alleen het optimaliseren van content, maar ook het optimaliseren van de totale gebruikerservaring van je website. Twijfel jij nog over de toegevoegde waarde van SEO? Check dan deze 6 redenen waarom je vandaag nog serieus met SEO aan de slag moet gaan!
  1. Voor bezoekers van je website
  2. Voor zoekmachines als Google
  3. Om je traffic te verhogen
  4. Voor sales
  5. Om je site up-to-date te houden
  6. Om je concurrenten voor te blijven

Lees het hele artikel op dutchcowboys.nl
  • 02 januari2 minuten leestijd
    Google Webmaster Tools: Handleiding en Tips
    Google Webmaster Tools is een platform waarmee je je website kunt laten communiceren met Google.
  • 16 november1 minuten leestijd
    Het ultieme overzicht van alle socialmedia-afmetingen voor 2018
    Het bijhouden van alle socialmedia-accounts is voor sommige ondernemers en marketeers een hele klus. Twitter, Facebook, LinkedIn of Instagram, bij ieder platform moet je met een aantal zaken rekening houden.
  • 21 november2 minuten leestijd
    Vraag over dubbele content - SEO
    Duplicate content. Het komt geregeld, maar hoe ga je hier dan me om. Maak de juiste keuzen voor je SEO.
  • 02 april10 minuten leestijd
    50 manieren om SEO op de pagina te verbeteren in 2020
    De grootste rankingfactoren die de zoekresultaten domineren, zijn de inhoud die u publiceert en de kwaliteit van de backlinks die naar uw website verwijzen.
  • 10 januari2 minuten leestijd
    Waarom je in 2019 een blog moet starten. 6 redenen
    Is bloggen goed voor SEO? Het antwoord is ja! Relevante blogs op je website maken een enorm verschil in de manier waarop jouw website zich presenteert in de zoekmachines van Google.
  • 16 november2 minuten leestijd
    Wat is mijn IP adres
    Zoek uw eigen IP adres op. Dit adres is statisch of dynamisch, afhankelijk van uw internetprovider. Een statisch IP adres blijft continu hetzelfde, terwijl een dynamisch IP adres regelmatig verandert.