16 november1 minuten leestijd
16 november1 minuten leestijd
Met alle updates die Google en andere grote internetbedrijven doorvoeren, is het haast niet voor te stellen dat online marketeers niet continu bezig zijn met SEO. Hiermee bedoel ik niet alleen het optimaliseren van content, maar ook het optimaliseren van de totale gebruikerservaring van je website. Twijfel jij nog over de toegevoegde waarde van SEO? Check dan deze 6 redenen waarom je vandaag nog serieus met SEO aan de slag moet gaan!
  1. Voor bezoekers van je website
  2. Voor zoekmachines als Google
  3. Om je traffic te verhogen
  4. Voor sales
  5. Om je site up-to-date te houden
  6. Om je concurrenten voor te blijven

Lees het hele artikel op dutchcowboys.nl
  • 16 november2 minuten leestijd
    Wat is Lorem ipsum en waar komt het vandaan
    Iedereen heeft ergens "Lorem ipsum" gelezen of zelfs gebruikt. Maar waar komt de uitdrukking precies vandaan en wat zou het betekenen?
  • 02 januari2 minuten leestijd
    Google Webmaster Tools: Handleiding en Tips
    Google Webmaster Tools is een platform waarmee je je website kunt laten communiceren met Google.
  • 16 november1 minuten leestijd
    Klaar voor Mobile-First Index van Google
    Google stelt de organische zoekresultaten nu nog samen op basis van de desktop-variant van websites. Met mobile-first indexing zal Google binnenkort de mobiele variant van websites gaan gebruiken voor het opstellen van de zoekresultaten.
  • 20 maart5 minuten leestijd
    Hoe moet ik mijn website aanmelden bij google
    Weten hoe websites en individuele pagina's moeten worden ingediend bij zoekmachines is belangrijk voor SEO.
  • 29 maart1 minuten leestijd
    Chrome gaat standaard https in adresbalk gebruiken
    De volgende versie van Google Chrome zal standaard https in de adresbalk gebruiken.
  • 16 november1 minuten leestijd
    Het ultieme overzicht van alle socialmedia-afmetingen voor 2018
    Het bijhouden van alle socialmedia-accounts is voor sommige ondernemers en marketeers een hele klus. Twitter, Facebook, LinkedIn of Instagram, bij ieder platform moet je met een aantal zaken rekening houden.