16 november1 minuten leestijd
16 november1 minuten leestijd
Als je iets wil verkopen op een website, is er vaak heel wat overtuigingskracht voor nodig om potentiële klanten over de streep te trekken. In de korte tijd dat een bezoeker op een website verblijft, moet je zijn brein positief zien te beïnvloeden. Om dit doel te bereiken, kun je verschillende overtuigingstechnieken toepassen die gebruik maken van psychologische effecten. Zes supereenvoudige technieken leiden direct tot meer conversie van de website. En het leuke: iedereen kan ze toepassen.

Lees het hele artikel op frankwatching.com
  • 20 maart5 minuten leestijd
    Hoe moet ik mijn website aanmelden bij google
    Weten hoe websites en individuele pagina's moeten worden ingediend bij zoekmachines is belangrijk voor SEO.
  • 16 november5 minuten leestijd
    Webportaal - Wat kun je er mee
    Een webportaal is een speciaal ontworpen website die vaak dient als enig toegangspunt voor informatie. Het kan ook worden beschouwd als een bibliotheek met gepersonaliseerde en gecategoriseerde inhoud. Een webportaal helpt bij het zoeken in navigatie, personalisatie, notificatie en informatie-integratie en biedt vaak functies als taakbeheer, samenwerking en bedrijfsintelligentie en applicatie-integratie.
  • 16 november3 minuten leestijd
    Renderforest, gratis online videomaker
    De online videomaker Renderforest is echter anders.
  • 21 augustus10 minuten leestijd
    De 11 BESTE Broken Link Checker Tools voor jouw website
    Gebroken links zijn de links die een 404-foutmelding tonen.
  • 16 november1 minuten leestijd
    6 redenen waarom je aan seo moet doen
    Met alle updates die Google en andere grote internetbedrijven doorvoeren, is het haast niet voor te stellen dat online marketeers niet continu bezig zijn met SEO. Hiermee bedoel ik niet alleen het optimaliseren van content, maar ook het optimaliseren van de totale gebruikerservaring van je website. Twijfel jij nog over de toegevoegde waarde van SEO? Check dan deze 6 redenen waarom je vandaag nog serieus met SEO aan de slag moet gaan!
  • 02 januari3 minuten leestijd
    Wat is Social Selling Index en hoe gebruik ik het
    LinkedIn heeft sinds enige tijd een metric ingesteld genaamd de Social Selling Index, ook wel de SSI.
    Dit is een waarde die aangeeft hoe goed jij bent met Social Selling.