16 november1 minuten leestijd
16 november1 minuten leestijd
Als je iets wil verkopen op een website, is er vaak heel wat overtuigingskracht voor nodig om potentiële klanten over de streep te trekken. In de korte tijd dat een bezoeker op een website verblijft, moet je zijn brein positief zien te beïnvloeden. Om dit doel te bereiken, kun je verschillende overtuigingstechnieken toepassen die gebruik maken van psychologische effecten. Zes supereenvoudige technieken leiden direct tot meer conversie van de website. En het leuke: iedereen kan ze toepassen.

Lees het hele artikel op frankwatching.com
  • 21 november2 minuten leestijd
    Vraag over dubbele content - SEO
    Duplicate content. Het komt geregeld, maar hoe ga je hier dan me om. Maak de juiste keuzen voor je SEO.
  • 20 maart5 minuten leestijd
    Hoe moet ik mijn website aanmelden bij google
    Weten hoe websites en individuele pagina's moeten worden ingediend bij zoekmachines is belangrijk voor SEO.
  • 16 november1 minuten leestijd
    De belangrijkste dos en donts voor jouw e-mail nieuwsbrief
    Sinds de uitvinding van de e-mail nieuwsbrief, is de plank al talloze keren misgeslagen. Zelfs door gerenommeerde partijen welteverstaan, daarom de de grootste do’s en don’ts voor het creëren van een e-mail nieuwsbrief.
  • 16 november1 minuten leestijd
    Binnenkort WordPress 5 met Gutenberg editor
    Dit jaar wordt de nieuwste WordPress-versie verwacht: WordPress 5.0 met Gutenberg-editor. Wat gaat er veranderen, hoe gaat de nieuwe back-end omgeving eruit zien en wat zijn de voor- en nadelen? We vertellen je er alles over!
  • 16 november1 minuten leestijd
    Klaar voor Mobile-First Index van Google
    Google stelt de organische zoekresultaten nu nog samen op basis van de desktop-variant van websites. Met mobile-first indexing zal Google binnenkort de mobiele variant van websites gaan gebruiken voor het opstellen van de zoekresultaten.
  • 16 november1 minuten leestijd
    6 redenen waarom je aan seo moet doen
    Met alle updates die Google en andere grote internetbedrijven doorvoeren, is het haast niet voor te stellen dat online marketeers niet continu bezig zijn met SEO. Hiermee bedoel ik niet alleen het optimaliseren van content, maar ook het optimaliseren van de totale gebruikerservaring van je website. Twijfel jij nog over de toegevoegde waarde van SEO? Check dan deze 6 redenen waarom je vandaag nog serieus met SEO aan de slag moet gaan!