16 november1 minuten leestijd
16 november1 minuten leestijd
Als je iets wil verkopen op een website, is er vaak heel wat overtuigingskracht voor nodig om potentiële klanten over de streep te trekken. In de korte tijd dat een bezoeker op een website verblijft, moet je zijn brein positief zien te beïnvloeden. Om dit doel te bereiken, kun je verschillende overtuigingstechnieken toepassen die gebruik maken van psychologische effecten. Zes supereenvoudige technieken leiden direct tot meer conversie van de website. En het leuke: iedereen kan ze toepassen.

Lees het hele artikel op frankwatching.com
  • 20 maart5 minuten leestijd
    Hoe moet ik mijn website aanmelden bij google
    Weten hoe websites en individuele pagina's moeten worden ingediend bij zoekmachines is belangrijk voor SEO.
  • 16 november4 minuten leestijd
    Cookies verwijderen
    Een cookie is een klein bestandje dat door een website wordt achtergelaten op de harde schijf van de computer. Maar hoe verwijder je deze cookies nu weer?
  • 16 november1 minuten leestijd
    Het ultieme overzicht van alle socialmedia-afmetingen voor 2018
    Het bijhouden van alle socialmedia-accounts is voor sommige ondernemers en marketeers een hele klus. Twitter, Facebook, LinkedIn of Instagram, bij ieder platform moet je met een aantal zaken rekening houden.
  • 16 november1 minuten leestijd
    Ondernemingen laten wel heel veel SEO-kansen liggen
    Niet elke bakker op de hoek hoeft evenveel van online marketing te weten als een CoolBlue of Bol.com. Maar het mkb in Nederland lijkt volgens recent onderzoek wel erg veel online kansen te laten liggen.
  • 16 november1 minuten leestijd
    Voice kan searchmarkt ontwrichten
    Wat gaat voice doen voor search en wie wordt de grootste platformleverancier?”, vraagt Casper Scheffer van PwC. Als voice verschuiving oplevert in search heeft dat enorme impact.
  • 16 november1 minuten leestijd
    Chunken voorkomt chaos op je website
    Van chaos naar orde op je site.
    Online hebben orde en chaos duidelijke effecten op het gedrag van je website bezoekers. Maar hoe verhoog je de gebruikservaring, zonder de hoeveelheid informatie op de website te vermindere