16 november1 minuten leestijd
16 november1 minuten leestijd
Als je iets wil verkopen op een website, is er vaak heel wat overtuigingskracht voor nodig om potentiële klanten over de streep te trekken. In de korte tijd dat een bezoeker op een website verblijft, moet je zijn brein positief zien te beïnvloeden. Om dit doel te bereiken, kun je verschillende overtuigingstechnieken toepassen die gebruik maken van psychologische effecten. Zes supereenvoudige technieken leiden direct tot meer conversie van de website. En het leuke: iedereen kan ze toepassen.

Lees het hele artikel op frankwatching.com
  • 16 november5 minuten leestijd
    Webportaal - Wat kun je er mee
    Een webportaal is een speciaal ontworpen website die vaak dient als enig toegangspunt voor informatie. Het kan ook worden beschouwd als een bibliotheek met gepersonaliseerde en gecategoriseerde inhoud. Een webportaal helpt bij het zoeken in navigatie, personalisatie, notificatie en informatie-integratie en biedt vaak functies als taakbeheer, samenwerking en bedrijfsintelligentie en applicatie-integratie.
  • 10 januari2 minuten leestijd
    Waarom je in 2019 een blog moet starten. 6 redenen
    Is bloggen goed voor SEO? Het antwoord is ja! Relevante blogs op je website maken een enorm verschil in de manier waarop jouw website zich presenteert in de zoekmachines van Google.
  • 16 november1 minuten leestijd
    9 factoren die de waarde van een link bepalen
    Al geruime tijd benadrukken zoekmachines het belang van duurzaamheid en kwaliteit als het gaat om externe verwijzingen of links. Links verdienen in plaats van kunstmatig genereren.
  • 02 april10 minuten leestijd
    50 manieren om SEO op de pagina te verbeteren in 2020
    De grootste rankingfactoren die de zoekresultaten domineren, zijn de inhoud die u publiceert en de kwaliteit van de backlinks die naar uw website verwijzen.
  • 27 april5 minuten leestijd
    13 geweldige gratis Chrome-extensies voor SEO
    Elke SEO-tool is anders. Sommige hebben betere zoekwoordgegevens, andere hebben betere linkgegevens, andere geven betere technische suggesties, met andere woorden, er is geen perfecte tool.
  • 16 november1 minuten leestijd
    Klaar voor Mobile-First Index van Google
    Google stelt de organische zoekresultaten nu nog samen op basis van de desktop-variant van websites. Met mobile-first indexing zal Google binnenkort de mobiele variant van websites gaan gebruiken voor het opstellen van de zoekresultaten.