Zet jouw boodschap op de juiste plaats

Wie écht hoog mikt, kan ook adverteren op Google. Met search engine advertising geven we jouw website een prominente plaats, boven de andere zoekresultaten. Je hebt zelf in de hand op welke zoekwoorden je adverteert, hoe de advertentie eruitziet en wie ze te zien krijgt.

Zoekmachine adverteren (SEA)
sea 2

Betalen per klik

Google AdWords of Bing Search zijn gebaseerd op een cost per click (CPC) -model. Dit wil zeggen dat je enkel betaalt wanneer een zoeker op je advertentie klikt, dus niet voor het aantal keer je advertentie verschijnt in de resultatenlijst. Hoeveel zo’n klik precies kost hangt af van heel wat factoren zoals de concurrentie, kwaliteit van je advertenties, de positie waarop je verschijnt. Dit kan dus voor elk keyword in je campagne verschillen. Wij houden deze biedingen voortdurend in de gaten en verlagen of verhogen deze waar nodig. Doordat we een maximumbod en –budget kunnen instellen zijn we in staat om een perfecte controle te houden op het vooropgestelde budget. Je betaalt dus maar zoveel als je zelf wil betalen.

Regionaal of zelfs lokaal adverteren

Adverteren op heel Nederland, provincie Zuid-Holland of specifiek op Maastricht  Met SEA kan je heel gericht gaan targeten op taal en locatie. Het is tenslotte voor een aannemer isolatie in Zuid-Holland niet altijd even interessant om naar boven te komen voor ‘aannemer isolatie Groningen’. Heel wat bedrijven opereren in een bepaalde regio of straal rond hun fysieke locatie en daar houden we ook rekening mee.

sea 3
portal4

De juiste aanpak voor succes

SEA-audit uitvoeren
We nemen je bestaande campagnes onder de loep en zoeken de tien (of tweeënzeventig) verbeterpunten.

Intent mapping en concurrentie-analyse doen
Uit een groot aantallen keywords halen wij inzichten en categorieën. Zo kun jij de juiste beslissing voor je investering maken.

Actieplan opstellen
We bezorgen je een gedetailleerd actieplan, inclusief de resultaten die we willen halen. Zo weet jij in een oogopslag waar we mee bezig zijn.

Campagnes opzetten en beheren
We laten je campagnes op drie pijlers steunen: structure, bidding en menselijke copy. Chinees voor jou? Wij vertalen alles naar je favoriete taal.

Evaluatie en optimalisatie garanderen
We houden je campagnes niet alleen nauwgezet in de gaten, we blijven ze gedurende de hele rit ook optimaliseren en coördineren.

Op zoek naar een partner om jouw idee aan te scherpen?

Of je nu online advies nodig hebt of een nuchtere bouwer zoekt. Wij denken graag met je mee. Laat ons weten wat we voor je kunnen doen en we nemen snel contact met je op.

Je kunt ons ook bellen op 085-13 014 76 of mailen via info@nexxite.nl.

Delen