Aon schreef een downloadbaar onderzoeksrapport over ‘zorg en gezondheid als bouwsteen voor duurzame inzetbaarheid’. Aon wilde meer aandacht voor dit specifieke rapport creëren dan een simpele downloadknop zou bereiken. Maar hoe creëer je meer conversie voor een rapport?

Om meer conversie te genereren nemen we de gebruikers mee op reis door hun eigen moestuin. In de tuin kunnen zij achterhalen wat de score van hun organisatie is op het gebied van zorg en gezondheid. De interactieve tuin bevat vragen over de organisatie van de gebruiker. Elk antwoord heeft een directe impact op hun eigen geanimeerde tuin (als metafoor voor hun organisatie).

Aan het einde van de reis wordt jouw geanimeerde tuin gepresenteerd (gebaseerd op jouw antwoorden) en krijg je je score te zien (van 1 t/m 10). Tips en tricks met betrekking tot het verbeteren van jouw score, vind je vervolgens in het whitepaper. Dit resulteerde in een veel hogere conversie dan voorgaande downloadknoppen of zelfs complete landingspagina's hadden bereikt.


Klant
AON
Bezoek website
Uitdaging
In zorginstellingen worden gevoelige gegevens verwerkt en uitgewisseld. Veilig en verantwoord omgaan met deze gegevens draagt bij aan patiënt-/cliëntveiligheid en goede zorg. Jouw digitale vaardigheden als medewerker of leidinggevende spelen een cruciale rol om de kans op datalekken te verkleinen. Hoe waterdicht is jouw gegevensoverdracht? Doe de ZEKER-check.
Uitdaging
In zorginstellingen worden gevoelige gegevens verwerkt en uitgewisseld. Veilig en verantwoord omgaan met deze gegevens draagt bij aan patiënt-/cliëntveiligheid en goede zorg. Jouw digitale vaardigheden als medewerker of leidinggevende spelen een cruciale rol om de kans op datalekken te verkleinen. Hoe waterdicht is jouw gegevensoverdracht? Doe de ZEKER-check.